2009
Sub îndemnul “Te așteptăm în librărie!”, Editura Herald a evidențiat importanța abilităților și rolul librarului de călăuză a cititorului prin labirintul lecturii și, implicit, pe acela de îndrumător în procesul decizional de achiziție de carte. Pentru a încuraja o mai strânsă legătură între cititor și librar, Editura Herald a oferit pe durata campaniei o reducere de 20% pentru 20 dintre cele mai noi apariții editoriale.

2010
Cea de a doua ediție a campaniei “Te așteptăm în librarie!” S-a desfășurat sub deviza „Astăzi cititor, mâine scriitor!”. În plus față de reducerea de 20% acordată pentru un număr de 20 de titluri apărute recent în portofoliul editorial Herald, editura a organizat și un concurs de eseuri prin care cititorului i se oferea șansa de a se face cunoscut și într-o nouă ipostază, cea de scriitor. Astfel, cititorii au fost invitați ca pe perioada de desfășurare a campaniei să scrie un eseu despre căutările spirituale personale, iar eseurile celor mai talentați dintre participanți au fost publicate într-un volum intitulat „Curajul de a fi tu însuți!”.

2011
Ediția anului 2011 a campaniei naționale “Te așteptăm în librărie!” a lansat sloganul „Pedalează printre rânduri!”. Împletind îndemnul de a naviga prin universul vast al cărții cu cel de a menține un stil de viață la fel de alert și de activ precum cel al vieții intelectuale, cititorii s-au bucurat de șansa de a câștiga cele mai elegante și mai performante biciclete urbane de la Electra, precum și multe alte premii de fidelitate oferite de Editura Herald și partenerii săi.

2012
Pentru că cele mai la îndemână bilete de călătorie spre lumea interioară a intelectului și a spiritului este chiar cartea, Editura Herald a extins invitația și în direcția unei călătorii exterioare în cadrul celei de a 4-a ediții a campaniei „Te așteptăm în librărie!”, intitulată “Citește și călătorește!”. Ca o veritabilă metaforă pentru drumul pe care îl poți străbate parcurgând rândurile unei cărți bune, cititorii care au intrat în contact cu librăria și cu cele mai noi apariții editoriale de la Herald au primit ocazia de a participa la concursul pentru sejururi de 7 și 5 nopți în Thailanda, Seychelles, Maldive, sau de a călători spre destinații pitorești din țară.

2013
O carte valoroasă este un instantaneu la rezoluție mare al unui întreg univers, fie el social, spiritual, ideatic sau moral. Pentru o împletire armonioasă între lumea lecturii și realitatea exterioară, campania „Te așteptăm în librărie!” și-a propus în 2013 să dezvolte abilitățile cititorului de “fotograf” al esenței lumii, punându-i la dispoziție premii ce au constat în aparate profesionale, cursuri și rucsace foto. Pentru cititorii familiarizați deja cu transpunerea în imagini a ideilor și amintirilor frumoase, proiectul desfășurat sub sloganul „Focus pe carte!” a inclus, totodată, și un concurs de fotografie cu subiecte inspirate din domeniul cărții și al lecturii de carte, care le-a adus câștigătorilor aparate foto profesionale precum și multe alte premii, printre care s-au numărat, bineînțeles, și cărți oferite de Editura Herald.

 

2014
În 2014, Editura Herald și-a provocat cititorii să exploreze. Urmând îndemnul „Explorează! Cărțile te orientează!”, iubitorii de carte au avut ocazia de a-și scruta lumea interioară, adică trăirile, convingerile și atitudinile față de sine și de ceilalți, dar și de a gusta bucuria aventurii, descoperind tainele naturii. De la cărțile-ghid în explorarea dimensiunii umane, la microscoape și telescoape neecsare explorării lumii la scară micro și macro, salturi cu parapanta, lecții de zbor cu avionul și biplanul, ședințe de scuba diving sau cursuri de dezvoltare personală – ediția 2014 le-a adus cititorilor nenumărate argumente pentru o viață activă a minții și o depășire a limitelor.

 

Go to top
a10-Logo_ItsyBitsy_web.jpga11-Sigla-VivaNatura.jpga20-logo_cinemagia_x60.jpga34-rrc_logo.jpga40-logobucuresti_fomx60.jpga50-RADIO-IASI-SIGLA-x60.jpga60-rl_logo.jpga72-catavencu.jpga95-sigla-SENSOTV.jpga96-tonica-simpla_x60.jpgb10-logo-prwave_corect.jpgb20-logo_societatesicultura_web.jpgb30-logo-agentia-de-carte-ro_webx60.jpgb35-logo-nou-4arte-01.jpgb40-logo-romaniapozitia-2010.jpgb50-bibliocarti-logo.jpgb60-booktopia-01.jpgb70-Blogul-unei-cititoare-de-cursa-lunga.jpgb80-da_mai_departe_x_60.jpgb950-bookblog-sigla-jpg.jpgb990-bookuria_logo.jpgc10-bookblog-sigla-jpg.jpgc20-ogo-bookhub-illustrator.jpgc25-SIGLA-LiterNet_2011-01.jpgc30-lock-up-logo-batistei-02.jpgc50-logo-Go-Kid_web_x60.jpgc60-mamica_urbana.jpgc70-diana-solomon-logo-01.jpgc70-sunt_pitic_ro.jpgc80-calend_magic.jpgc90-raftulcuIdei_logo_x60.jpgd10-filme_carti.jpgd20-Logo-gratuitor.jpgd30-ogo-Traieste-constient.jpgd35-logo-final-pretuieste-clipa-01.jpgd36-90-logo-fundatia-calea-victoriei-x60.jpgd40-Logo-e-mail_x80.jpgd60-Logo-LumeaMare-simplu.jpgd70-rabbit_logo-negativ_webx_x60.jpge65_ogo_sigla_radio_renasterea.jpge70-GOLDFM_on_black_square_PNG.jpge75_logo_deeax60.jpge80-edunews300dpi.jpge90-hyperliteratura-logo.jpgf10-Kreatoria.jpgf20-Literatura-pe-tocuri-logo-324-01.jpgf30-logo-01.jpgf40-LOGO-RADIO-GAIA---VOCEA-PLANETEI-01.jpgf50-Logo-Simpa-01.jpgf60Q-Magazine-sigla-01.jpgf70-sayuki.jpgf80-self-care-logo75.jpgf90-sigla_Tex_FM-01.jpgg10-sigla_Transilvania_Expres-01.jpgg20-sigla-mytex-nou-cu-umbra-15-01.jpgg30-suntParinte_materialePoromotionale-01.jpgg40-Ziarul-Metropolis-logo-transp-fundal-deschis.jpg