1. Regulament

  • poate participa la tombolă orice persoană care deţine un bon fiscal pe care se află cel puţin o carte HERALD emis de librăria parteneră pe durata campaniei;
  • librarul are obligaţia de a-l informa pe cititor cu privire la organizarea tombolei, oferindu-i talonul de participare (prezent în catalogul campaniei TE AŞTEPTĂM ÎN LIBRĂRIE);
  • pentru fiecare bon fiscal, care include cel puţin o carte HERALD, cumpărătorul are dreptul la completarea TALONULUI de tombolă. Fiecare talon este unic prin codul de identificare;
  • cumpărătorul trebuie să completeze talonul de participare în librărie cu date referitoare la librărie (oraş, nume), număr bon fiscal, data bonului fiscal, număr cărţi HERALD cumpărate pe bon, datele referitoare la identificarea persoanei (nume, telefon, email) şi să ceară APLICAREA ŞTAMPILEI LIBRĂRIEI;
  • cumpărătorul păstrează catalogul care conţine şi CODUL DE IDENTIFICARE (înscris pe talonul de tombolă și pe formularul de înscriere – ca dovadă a participării la campanie).
    Acesta trebuie prezentat la ridicarea premiului, însoţit de BONUL FISCAL (pe care se trece şi codul de identificare a talonului de tombolă);
  • ÎNREGISTRAREA TALONULUI PENTRU PARTICIPAREA LA EXTRAGERE se va face direct pe site-ul www.teasteptaminlibrarie.ro pe baza talonului de tombolă ştampilat în librărie.
  • premiile TOMBOLEI se vor acorda prin extragere din urna virtuală; numărul și componenţa premiilor vor fi cunoscute până pe 20 iulie şi vor fi publicate pe site şi în catalog.
  • se vor acorda şi 10 premii de fidelitate pentru primii 10 cumpărători care însumează cel mai mare număr de cărţi HERALD cumpărate din librăriile partenere în perioada campaniei.
  • extragerea publică se va face în data de 15.11.2014.
  • ridicarea premiilor se va face până în data de 20 decembrie 2014.

Librăriile partenere:

  • sunt nominalizate pe site-ul campaniei la adresa www.teasteptaminlibrarie.ro;
  • au semnat cu HERALD acordul de participare până în data de 20 iulie 2014;
  • pun la dispoziţia cumpărătorilor cel puţin 50 de taloane de participare.

RIDICAREA PREMIILOR SE POATE FACE pe baza CODULUI DE IDENTIFICARE a talonului de tombolă şi a BONULUI FISCAL care atestă cumpărarea cărţilor.

NU POT PARTICIPA LA TOMBOLĂ – persoane care lucrează în librărie sau rudele acestora, precum și persoanele care lucrează pentru Editura HERALD sau rude ale acestora.

Regulile de participare vor fi tipărite în catalogul campaniei şi afișate pe site-ul campaniei www.teasteptaminlibrarie.ro.

2. Participarea la tragere

Catalogul campaniei TE AŞTEPTĂM ÎN LIBRĂRIE conţine un talon de participare la tombolă.

Talonul de participare va fi completat în mai multe etape:

2.1 În librărie, după cumpărarea cărţilor, cu următoarele date:

  • locul unde a fost înregistrată participarea (oraşul, librăria),
  • numărul şi data bonului fiscal,
  • numărul de cărţi HERALD cumpărate şi titlul acestora
  • datele de identificare a participantului (nume, telefon, adresă email).

Librarul verifică completarea talonului de tombolă şi va aplica ştampila unităţii.

2.2 Pe www.teasteptaminlibrarie.ro sectiunea TOMBOLĂ se intoduc datele de mai sus. La înregistrarea înscrierii programul va genera un mesaj de confirmare.

OBSERVAȚIE – Înscrierea taloanelor pe situl campaniei se face direct de către client.
Lista taloanelor (codul de identificare al talonului de participare) înscrise la tombolă, cu precizarea librăriei în care au fost cumpărate cărţile va fi actualizată pe site-ul campaniei până în 10 ale lunii (august, septembrie, octombrie) și finalizată până la data de 10 noiembrie.
Această listă poate fi consultată, verificată şi contestată de către participanţi până pe data de 15 noiembrie.

3. Acordarea premiilor

3.1 Vor participa la extragere toate taloanele introduse pe www.teasteptaminlibrarie.ro până pe data de 14 XI 2014.
Extragerea online se va face pe data de 15.11.2014.
3.2 Se vor acorda suplimentar 10 premii de fidelitate pentru cel mai mare număr de cărţi HERALD cumpărate în perioada campaniei în librăriile partenere.
Clasamentul se va face pe baza informaţiilor din taloanele de participare validate şi listate pe site.
Lista câştigătorilor va fi afişată pe site până pe data de 10 noiembrie.

3.3. Câştigătorii vor fi contactaţi şi informaţi direct cu privire la modalitatea prin care pot intra în posesia premiilor în cel mult 72 de ore de la extragere.

Câştigătorii sunt aşteptaţi să ridice premiile cel târziu până pe 20 decembrie 2014.

Go to top
a10-Logo_ItsyBitsy_web.jpga11-Sigla-VivaNatura.jpga20-logo_cinemagia_x60.jpga34-rrc_logo.jpga40-logobucuresti_fomx60.jpga50-RADIO-IASI-SIGLA-x60.jpga60-rl_logo.jpga72-catavencu.jpga95-sigla-SENSOTV.jpga96-tonica-simpla_x60.jpgb10-logo-prwave_corect.jpgb20-logo_societatesicultura_web.jpgb30-logo-agentia-de-carte-ro_webx60.jpgb35-logo-nou-4arte-01.jpgb40-logo-romaniapozitia-2010.jpgb50-bibliocarti-logo.jpgb60-booktopia-01.jpgb70-Blogul-unei-cititoare-de-cursa-lunga.jpgb80-da_mai_departe_x_60.jpgb950-bookblog-sigla-jpg.jpgb990-bookuria_logo.jpgc10-bookblog-sigla-jpg.jpgc20-ogo-bookhub-illustrator.jpgc25-SIGLA-LiterNet_2011-01.jpgc30-lock-up-logo-batistei-02.jpgc50-logo-Go-Kid_web_x60.jpgc60-mamica_urbana.jpgc70-diana-solomon-logo-01.jpgc70-sunt_pitic_ro.jpgc80-calend_magic.jpgc90-raftulcuIdei_logo_x60.jpgd10-filme_carti.jpgd20-Logo-gratuitor.jpgd30-ogo-Traieste-constient.jpgd35-logo-final-pretuieste-clipa-01.jpgd36-90-logo-fundatia-calea-victoriei-x60.jpgd40-Logo-e-mail_x80.jpgd60-Logo-LumeaMare-simplu.jpgd70-rabbit_logo-negativ_webx_x60.jpge65_ogo_sigla_radio_renasterea.jpge70-GOLDFM_on_black_square_PNG.jpge75_logo_deeax60.jpge80-edunews300dpi.jpge90-hyperliteratura-logo.jpgf10-Kreatoria.jpgf20-Literatura-pe-tocuri-logo-324-01.jpgf30-logo-01.jpgf40-LOGO-RADIO-GAIA---VOCEA-PLANETEI-01.jpgf50-Logo-Simpa-01.jpgf60Q-Magazine-sigla-01.jpgf70-sayuki.jpgf80-self-care-logo75.jpgf90-sigla_Tex_FM-01.jpgg10-sigla_Transilvania_Expres-01.jpgg20-sigla-mytex-nou-cu-umbra-15-01.jpgg30-suntParinte_materialePoromotionale-01.jpgg40-Ziarul-Metropolis-logo-transp-fundal-deschis.jpg