Campania ‘‘Te așteptăm în librărie!’’
Ediția a III-a, 2011

 

Pe baza experienţei acumulate în cele două ediţii anterioare, Editura Herald a decis pentru prima oară separarea conceptuală şi logistică a campaniei ”Te așteptăm în librărie!” de concursul ”Librarul iscusit”.
TE AŞTEPTĂM IN LIBRĂRIE
Este campania pentru care Editura Herald a invitat la parteneriat toate librăriile tradiționale, a reușit să antreneze peste 120 de puncte de vânzare din toată ţara și a oferit premii atractive pentru cititori:

  • o reducere de 20% pentru 20 de titluri lansate în 2012, suportată integral de editură;
  • materiale promoţionale (afişe, cataloage, buline de reducere nominale);
  • organizarea unei tombole pentru cei care au achiziționat cel puţin o carte marca EDITURA HERALD – talon de participare în catalogul campaniei (vor fi premii semnificative);
  • campania de presă pentru atragerea vizitatorilor (site dedicat, comunicate de presă, evenimente, radio, tv, publicaţii literare).

AgendaDurata campaniei a fost, ca și în anii anteriori, de 3 luni, între 1 august - 1 noiembrie 2011.

LIBRARUL ISCUSIT
Concursul de competenţă profesională s-a adresat firmelor care au în reţeta comercială librarul ca factor de decizie în gestionarea stocului de carte și a reușit să mobilizeze aproximativ 80 de librari din toată țara.
Oferta noastră pentru librari a inclus, în 2011:

  • opţiunea librarului: o reducere de 20% pentru 20 de titluri – selectate prin votul direct al librarilor admiși în concurs (care au putut alege din 150 de titluri puse la dispoziţie de HERALD), iar reducerea a fost suportată integral de către editură
  • au fost puse la dispoziţie materiale promoţionale (altele decât cele de campanie): afişe-diplome de participare, buline nominale, pliant (cu cele 20 de titluri de la OPTIUNEA LIBRARULUI,  cele 20 de titluri din promoţia campaniei, talon suplimentar pentru tombola cititorului)
  • s-au acordat 3 premii pentru primii clasaţi în concurs
  • s-a acordat diploma CENTRU DE EXCELENŢĂ pentru primele 10 librării, care au câştigat dreptul de a păstra promoţiile încă 3 luni (noiembrie 20111, decembrie 2011, ianuarie 2012
  • campania de presă.

Durata de desfășurare a concursului ”Librarul iscusit” a fost de 5 luni, între 1 iulie - 1 decembrie 2011.

Go to top
a10-Logo_ItsyBitsy_web.jpga11-Sigla-VivaNatura.jpga20-logo_cinemagia_x60.jpga34-rrc_logo.jpga40-logobucuresti_fomx60.jpga50-RADIO-IASI-SIGLA-x60.jpga60-rl_logo.jpga72-catavencu.jpga95-sigla-SENSOTV.jpga96-tonica-simpla_x60.jpgb10-logo-prwave_corect.jpgb20-logo_societatesicultura_web.jpgb30-logo-agentia-de-carte-ro_webx60.jpgb35-logo-nou-4arte-01.jpgb40-logo-romaniapozitia-2010.jpgb50-bibliocarti-logo.jpgb60-booktopia-01.jpgb70-Blogul-unei-cititoare-de-cursa-lunga.jpgb80-da_mai_departe_x_60.jpgb950-bookblog-sigla-jpg.jpgb990-bookuria_logo.jpgc10-bookblog-sigla-jpg.jpgc20-ogo-bookhub-illustrator.jpgc25-SIGLA-LiterNet_2011-01.jpgc30-lock-up-logo-batistei-02.jpgc50-logo-Go-Kid_web_x60.jpgc60-mamica_urbana.jpgc70-diana-solomon-logo-01.jpgc70-sunt_pitic_ro.jpgc80-calend_magic.jpgc90-raftulcuIdei_logo_x60.jpgd10-filme_carti.jpgd20-Logo-gratuitor.jpgd30-ogo-Traieste-constient.jpgd35-logo-final-pretuieste-clipa-01.jpgd36-90-logo-fundatia-calea-victoriei-x60.jpgd40-Logo-e-mail_x80.jpgd60-Logo-LumeaMare-simplu.jpgd70-rabbit_logo-negativ_webx_x60.jpge65_ogo_sigla_radio_renasterea.jpge70-GOLDFM_on_black_square_PNG.jpge75_logo_deeax60.jpge80-edunews300dpi.jpge90-hyperliteratura-logo.jpgf10-Kreatoria.jpgf20-Literatura-pe-tocuri-logo-324-01.jpgf30-logo-01.jpgf40-LOGO-RADIO-GAIA---VOCEA-PLANETEI-01.jpgf50-Logo-Simpa-01.jpgf60Q-Magazine-sigla-01.jpgf70-sayuki.jpgf80-self-care-logo75.jpgf90-sigla_Tex_FM-01.jpgg10-sigla_Transilvania_Expres-01.jpgg20-sigla-mytex-nou-cu-umbra-15-01.jpgg30-suntParinte_materialePoromotionale-01.jpgg40-Ziarul-Metropolis-logo-transp-fundal-deschis.jpg